Lite deepshit sriven för tre månader sedan...

Jag hatar seriöst när någon snackar skit om någon dem inte änns känner.
Man hör ju lixom i meningen?
Bara för att jag ser någon tjej när hon tar kort på sin mage, då ska alla gå på henne, säga att det där kan du inte ha och det där är för bart och lalalala.
Låt den göra som den vill, vad gör det dig att hon har på sig en urringad kort tröja.
Det påverkar lixom inte ditt liv på nått sett. Det händer ju på internet också. Och tänk den människan som sitter framför datorn och mår jättedåligt.
Så tänk efter innan du skriver något elakt, skriv nåt jättesnällt istället.
Sånt här skit ser jag på Facebook, blogga, bdb osv. Jag vill inte leka vuxen och så utan jag vill bara säga att folk får dåligt självförtroende. Asso jag har inte vart med om det själv eller så men man kan ju tänka på vad man säger eller skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0