Kunde inte låta bli...

Okej, så här är det.
Imorgon klockan 3 skall jag vara och provrida en fux valack, 146 cm som tydligen hoppar allt.
Får se hur de går!

Jag har precis ätit med hela släkten, beställde pizza.
3 jättestora familjepizzor och 2 vanliga.
Åh vad gott det va.
Innan det så va jag, morbror, mamma, Peter och Malva ute o sprang.
Efter så skulle vi bada men det var för kallt men morbror bar mig och kastade i mig. Haha, trodde jag var för tung.
Det var iskallt och jag skrek som en stucken gris. Men första badningen i år.
Bloggar mer imorrn, men även då kommer jag inte berätta om hästen jag provred.


Kommentarer
Postat av: Lisa Svensson

Din tröja är väldigt randig och fin.......

2012-05-18 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0