Good Evening

Ja, jag pluggar Engelska Men imorrn blire ingen provridning och ingen terrängträning med Mango, det är de båda som är intresserade och så men det tar ju så långt tid!
Aja, det göt väll det.
Imorrn blire att rida lektionshest igen, i terrängen och vara med Thea som det var jättelänge sen sist!
Kan nog förklara det med Mango nån annan gång om jag orkar.
Min mobil har dött så jag och jag orkar inte gå ner och hämta laddaren, öööööö.
Just nu kan jag lixom inte planera någon träning eller nåt för vi måste ju höra vad dem två familjerna säger.
Så nu är det verkligen leva i nuet!

image description

Kommentarer
Postat av: Thea Johanson

Men snälla hämta laddaren. Får damp

2012-05-08 @ 21:45:34
URL: http://johanssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0