Dom 5 utvalda...

Eftersom jag är hemma och är sjuk idag så passar jag på att skriva om 5 personer. Tänkte ha varierade, sånna jag känner eller inte så nu kör vi:





Thea:

Superfin tjej, hon är en av dom närmsta vännerna jag har. Hon är 00:a men j**ligt mogen för sin ålder. Ställer upp i alla lägen. Älskar dej Theaaa!





Amanda:

Jättesöt tjej som går i min skola, hon har en jättebra blogg också!





Gozel:
En jättesöt tjej som jag skulle vilja lära känna!






Selma:
Min barndomsvän, som jag saknar! Jättefin tjej som jag vill träffa mer!







Ermias:
Går i min klass, har lärt känna varan på ett halvår. Jättesnäll!


Aa, det var nog dom, bloggar mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0