Kände för att blogga bara

Den ända gången på 1-2 veckor.
Mango har blivit frisk och är nu i igångsättning och bygger muskler!
Det är inte långt kvar nu!
Idag hade vi dressyr KM på klubben.
Jag var tvungen att vara med för jag går i tävlingsgruppenoch måste vara med.
Jag tänkte att det inte var en sån stor grej, att det bara var en förklass och At jag bara vill ta mig runt banan.
Eftersom Mango håller på att sättas igång så anmälde jag mig på ridskolans unghäst Benita.
Jag hade ridit henne 1 gång förut men det hade gått bra och tänkte att bara komma igenom banan.
Idag va det bästa vädret! (regn och blåst)
Under ritten välte 4 dressyrstaket.
Fast det märkte jag inte så det spelade ingen roll igentligen.
Jag red igenom programmet med några missar från mitt håll men Benita va riktigt sammarbetsvillig så det blev en ganska hyfsad runda!
Jag var glad att jag kom runt och utan allt för mycket missar.
Jag räknade inte med placering med jag vann!
Men jag avslöjar mer när jag kommer igen och bloggar igen, så ha det gott medans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0