Igång igen!

Eftersom jag mådde jätteilla i morse gick jag hem efter första lektionen.
Sen tog jag det lugnt och nu ligger jag och solar. Jag tror att det va för att jag tog fästingsprutan igår. Men idag ska jag hoppa Mango och vara med Johanna tror jag. Under veckan har jag vaktat Spader och Mango ju. Så det var kul att testa på att ha 2 hästar! Riktigt kul, men jag skulle aldrig kunna ha det. Jag vill ju ha tid med kompisar också och en RIKTIGT fin ponny som jag hinner rida ordentligt. Men vi va ju lediga i onsdags så då hade jag en hel dag med bästavän (Johanna)! Vi drack iskaffe och jordgubbar doppade i vit choklad. Undra när man börja bli fet?
Haha men nu får ni se planering på helgen och nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0