Hej och förlåt mig!

Förlåt så himla mycket för att jag inte vart aktiv men jag har haft rätt mycket att göra.

För det första så är Mango såld och han hamnade hos en jättemysig familj i Södertälje. Nära och så så det är bra.
Hade tänkt att börja videoblogga lite smått och fixa uppdateringen, fast främst av allt vill jag ha min dator blåst. Aja, de får nog pappa fixa när han är hemma (tror han är i Tukiet?) nej ingen aning.
Imorgon ska jag kanske vara med Vendela eller jobba här hemma.
Det kommer nog vara ganska skönt att vara hästlös och kunna göra saker man inte skulle hinna om man hade det, så nu får jag mer tid att sova hihihi och jobba och mer tid att fixa mig, städa rummet och sådär haha.
Fast de jag länktar sjukt mycket till just nu är Falsterbo! inte så långt kvar, kanske 17 dagar eller så.
Ses nån gång när jag installerat videobloggarnaa!


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0