Mango Chutney.

Mango Chutney (mango) är en Tysk Ridponny, världens finaste ponny. Han är genomsnäll och ställer upp i alla lägen, gör vad som helst. Stannar aldrig flera gånger på samma hinder om inte jag gör bort mig helt. Mörkbrun med vita strumpor bak. Han är en C-ponny, 1,36 cm.  Just nu tävlar vi LD - LB i hoppning, alltså ca 75 - 90 cm. Vi tävlar mest hoppning just nu, men vi började tävla fälttävlan under hösten också. Mango är en ''typisk'' busponny och ett riktigt matvrak. Asso jag tror att jag aldrig sett honom mätt, haha. Jag har haft honom i 3 år i år nu, så vi känner varann bra. Han älskar hoppningoch att bocka av mig. Terräng är också kul men han har inte riktigt
kommit på sporten ännu, men det tar sig. Här kommer en liten bild på oss fråni höstas, red inte så vackert då menmen den får duga :)





 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0