Gästbloggning!

Hejsan, jag heter Felicia Karin Maria Alba Lindblad och gästbloggar för stunden! :)
Lite om mig, jag är Beccas kompis alltså. Hur jag lärde känna Becca minns jag inte riktigt xd
Jag har en maxad c-ponny med namnet Spader som jag har kännt i två år!

Just nu så är Becca den mest ososialaste personen jag vet, hon sitter och spelar på sin I-phone 8D
Hon är ganska korkad som tror att tjejer kan gå igenom målbrottet... -_-

Jag kan ett skämt! Vad är skillnaden på en lyckstolpe och en anka?
Svar: lyckstolpen kan inte kvacka!

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH
AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0