Sista för kvällen!

Halloj, som ni kanske vet så har jag terrängtränat idag, det gick superbra och han var väldigt pigg och väldigt bra!
Vi var mest nere och kollade och hoppade igenom en och en, men imorrn blir det ju bana! 2012 känns som ett bra år, han bjuder, kollar inte och hoppar jättefint!
Det kommer både stilterräng och vanlig fälttävlan kommer ganska snart, vi har anmält till Kinda och lite andra som kommer omvartannat.
Det går bra nu, och jag behövde den där bloggpausen X2 haha.

Under lovet har jag mest vart med Mango nästan hela dagarna, sovit hos kompisar och shoppat bland annat ett par nya tävlingsbyxor, en tävlingstopp och ett par helskodda vanliga ridbyxor (allt det där behövde jag verkligen)
Ska nog vara hemma dem här sista dagarna på lovet, kanske vara med kompisar men ägna mest tid åt Mango såklart!

Men uppdaterar imorrom, hejdåååååre!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0