HÄÄY!

Hej, idag sov jag ju hos Emilia, men jag var tvungen att gå vid 11 efter som jag skulle rida Mongo.
Sen skulle jag åka till hööks efterår men jag hann inte, ska göra det imorgon istället.
Men ridningen idag gick jättebra, han var pigg (eftersom han har blivit longgerad de senaste dagarna)
och väldigt mjuk! Red uppmjukande övningar och så, och på att korta galoppen.
Åh, ibland älskar jag min bergsget.

Nu sitter jag här vid mammas dator (haha jag orkar inte gå upp och hämta min) och har tråkit.
Ska duscha och sen vet jag inte, har ni något tips? 

 Helgens och röda dagarnas schema:
 
Söndag: Hööks, och konditionsträning.

Måndag: Skritta med busponni.

Tisdag: Terrängträning!

På onsdagen är det ju en skoldag, men då firar jag och Mango vårt 3 - års jubeleum (stavning) och hans 12 års dag!

Bloggar om ca 1,5 timme!


(tänkte ta 2 gamla bilder om det inte skadar)

image description



Kommentarer
Postat av: felisia

fin du e! <3

2012-04-28 @ 21:17:07
Postat av: Beccus

Host* du är! <3

2012-04-28 @ 23:20:57
URL: http://rebeccakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0