15 saker ni kanske inte visste om mig!

- Jag älskar choklad!

- Om jag inte har ätit frukost på morronen eller om jag inte fått sova tillräckligt, blir jag apsur!

- Jag har lätt för att skaffa kompisar men det är bara några stycken jag litar på.

- Jag är klumpig...

- Jag älskar att sova i min säng hos mamma!

- Jag är morgonbitchig.

- Jag älskar mat!

- Jag är kontrollfreak och hatar att stressa.

- Jag har sämst humor.

- Jag har ridit sen jag var 2.

- Jag skryter ogärna.

- Jag har aldrig färgat, tonat eller blekt mitt hår .

- Jag är 1,61 cm lång.

- Jag hatar att ha kavaj när jag tävlar, har aldrig det förutom i dressyren...

- Jag älskar ludd, I'M A LUDD LOVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0